„And thou shall say God did it!”

Superb, este?

Şi nu cred că slovele profetice scrise pe ornamentul de lemn al balconului greşesc cu ceva.

Totuşi, văzând colecţia de imagini a cuplului Marchand – Meffre mă încearcă o oarecare nostalgie anticipativă. Pentru că!… plimbându-mă, de exemplu, pe culoarele părăsite ale fabricilor de model sovietic pot, într-o măsură mai mare sau mai mică, să mă îngân cu şoapta fantomelor care găsesc cu greu să părăsească ruinele industriale în timp ce, şi mă întreb asta fără să elimin ipoteza că pot să mă fii înşelat amarnic, sunt nedumerit ce astfel de prezenţe fantomatice ne va putea prezenta Internetul. Cât de corect mai poate fi termenul de ruină pentru civilizaţia WWW, care nu cunoaşte atingerea timpului şi deci nici bătrâneţea, ci ni se prezintă ca un adevărat continuum?

Ori ba?!

Mă întreb oare cum vor arăta ruinele ruginite sub pixeli? Cum se vor simţi şi cum ne vom simţi noi înnecându-ne cu praful ce le acoperă? Din crăpăturile cărui beton vor răsări burienile şi din crăpăturile căror buruieni vor răsări câinii însălbăticiţi?

Arheologia cyberspaţiului, poftim o ocupaţie la fel de greu de conceput acum precum a fost şi aceea a astronauţilor aselenizatori acum un secol.

Am să aştept cu nerăbdare ascuns în negura văzduhului ca peste multe veacuri cineva să găsească în oceanul virtual sticla-mi verde cu gât lung în care să descopere îndesat mesajul şi arhiva Comunităţii. Vom ajunge trimiteri în cărţile istoricilor, footnotes sau mai ştiu eu ce altceva.

16 comentarii

Din categoria Schwarzmann Skinski

16 răspunsuri la „„And thou shall say God did it!”

  1. Pingback: “And thou shall say God did it!” | Secolul 21 ~ 21st Century

  2. Grădinariu

    Păi, îi considerăm biţi rataţi pe toţi cei care şi-au pierdut funcţia iniţială sau considerăm că totul în internautică se transformă, sau că e un mesaj către stele, cum propunea cineva despre conştiinţa umană, ca alternativă (sau explicaţie) a sufletului?

  3. Grădinariu, „la mulţi ani” continuu! 🙂

    Ala, bala sau portocala?

  4. neuronos

    Tata skinski

    Nu e inteles ? Solidarizez cu Na’vi !

    Nu hippy, jew, crist, drac, lac, ismenist, ce doamne iarta o mai fi pe scarbovnica asta lume !

    Mai ezista Sclavi rataciti in profetii mincinoase !

  5. Fiule, explică-mi atunci un lucru:

    Solidarizezi cu Na’vi din postura antiimperialistă? Sau cum, mai exact?

  6. Grădinariu

    Mersi, la mulţi ani şi ţie!
    Btw, ai idee cine-i neuronos ăsta? Că a lăsat şi la mine pe blog un bucheţel de comentarii injurioase.

  7. Neuronos este un mic neuron solitar din capul unui aborigen Na’vi care s-a deşteptat că wordpress este deschis tuturor, chiar şi lui.

  8. Lanternativa

    Bun, recunosc… Pe langa subiect, dar cred ca e singura banda de BM care m-a convins in ultima vreme sa nu o sterg de pe HDD:

  9. Lanternativa

    P.S. Pentru ca tot mentionai generatia WWW: descarci un album, nu-ti place, sters. Altul. Un film care nu-ti place? Sters. Altul. Imi aduc aminte cand descarcam un .avi intr-un secol si mi se parea o chestie uluitoare. Acum, descarcam colectii intregi de DVD-uri untouched…

  10. Lanternativa, excepţional cântul krOhmului. Îmi place în mod special cum escaladează întreaga atmosferă cu începere de prin minutul trei. Parcă m-ar înjunghia cu tristeţe când îşi începe monologul la vreo douăzeci şi ceva de secunde după al treilea minut.
    M-a surprins de altfel să aflu că artistul responsabil pentru ansamblul muzical Krohm este din Statele Unite ale Americii. Mereu am avut prejudecata asta despre ei, cum că nu ar fi capabili să înţeleagă cu adevărată fenomenul BM.

  11. Lanternativa

    Da, e un proiect foarte bun. Cat priveste prejudecata…stii cum e: intotdeauna pacatuieste.

  12. Hammock, monsieur!

    Cred că de o lună m-au vrăjit şi pe mine.

  13. „Neuronos este un mic neuron solitar din capul unui aborigen Na’vi care s-a deşteptat că wordpress este deschis tuturor, chiar şi lui.”

    lol! that was fucking brilliant.

  14. ps: si, da, imaginile alea sunt bestiale.

  15. Strelnikov!

    Mă mir că nu ţi-a fost niţeluş teamă să treci pe la ora aia pe uliţa Fake Jew, de vreme ce o ştii atâta de pustie! Fantomele din întuneric nu sunt prea prietenoase. 🙂

    Mă bucur că ţi-au plăcut imaginile. Promit să mai scotocesc internetul după altele asemenea, nu de alta, dar îmi plac teribil şi mie.

Lasă un răspuns

