Schwarzmann cu S. de la Sisif

Mă găsesc pentru a nu ştiu câta oară în vârful dealului. Urăsc ipostaza asta. Mâinile amândouă îmi stau întinse către valea din care am urcat. Oscilez între a încerca zadarnic să mă prind de bolovanul care a luat-o la vale cu atâta repeziciune şi a-l acoperi vederii pentru a trece peste ruşinea acestei veşnice torturi. Măcar până când va fi să îi aud cea din urmă izbitură. Atunci, respectând sentinţa de condamnare a zeilor, va trebui să părăsesc înaltul pentru a reîncepe urcarea.

„Cred că vreau” să îl arunc în prăpastie. Nu de alta dar bolovanul cândva sferic şi abstract capătă forme tot mai pronunţate la fiecare cădere. Mi-ar părea rău să constat la una dintre scoborârile mele nefericite că sfera de granit s-a preschimbat într-un idol. Idolul lui Eros şi al Afroditei.

Piară!

Şi acum, să dăm ascultare corului de îngeri mai mult sau mai puţin decăzuţi care înduioşaţi de soarta mea cruntă binevoiesc să îmi cânte mereu de pe coama muntelui cântece de calm şi împăcare. Vă urăsc cu toată dragostea, decăzuţilor!

Sau să fie cumva ăsta sunetul bolovanului care o ia la vale? Orişicum!

5 comentarii

Din categoria Schwarzmann Skinski

5 răspunsuri la „Schwarzmann cu S. de la Sisif

  1. Pingback: Schwarzmann cu S. de la Sisif | Secolul 21 ~ 21st Century

  2. Maestre, un link Meshuggah catre spatiul euro-atlantic.

    Sarbatori fericite!

  3. Lanternativa

    Ei, stai sa vezi sunetul bolovanului cand o ia la deal!

    Negru Voda

  4. Lanternativa,

    A descălecat azi-noapte Negru Vodă în cămăruia mea albă, de ospiciu! Sublim chip întunecat. Din păcate pentru mine, Lumina nu va fi niciodată desăvârşită aici, în Lume, decât ca venind dinspre Dumnezeu, fără mijlocirea omului creat. În schimb negura… oh!

  5. Francesco,

    Meshuggah către euro-atlanţi… hmm!

Lasă un răspuns

