Subliminal despre Nimic

.

.

.

. – . – . – . – . – . – . – . – . – .- .Dumnezeu.

Mă simt cumva inconfortabil atunci când încerc să cuprind cu gândul des folositele expresii: cutare n-a văzut nimic, cutare n-a făcut nimic, et caetera. Ce vor să spună confraţii mei Români atunci când vorbesc despre „a nu face nimic”? Poţi să nu faci nimicul? El noneste, cum deci să nu îl faci?

Una dintre concluzii ar fi că Românul este o fiinţă aplecată în mod special înspre duhul nimicului de îl invocă cu atâta ardoare în ciuda nonsensului ivit din aceste formule. Suntem nişte satanişti travestiţi care au făcut un cult pentru această absenţă a oricărei existenţe din cauza unor frustrări probabil născute din faptul că am fost mereu impotenţi şi pentru asta ignoraţi în cadrul Cetăţii Pământului. Tribul nostru a fost aşezat la poarta sudului cu leproşii şi sclavii istoriei. Ne-am dezvăţat de a vorbi altfel decât în gângureli nedesluşite învăţate de la leproşii fără limbă şi schimonoselile retardate ale unor servi.

Omul nu doar că nu poate face nimicul dar nici măcar să facă ceva-ul nu este capabil decât, poate, în măsura în care atinge un stadiu al desăvârşirii spirituale când ieşirea lui din Grota Lumii către Lumină să îi permită să copieze în parte actul divin al creaţiunii ca fiu al divinităţii. Altfel, suntem condamnaţi la a manipula materia – creaţia – natura „cu sudoarea frunţii” (Gen. 3:19); putem doar să fim cât mai sensibili faţă de vibraţiile ideilor şi germenilor tăinuiţi care se aşteaptă a fi descoperiţi dar care coexistă cu lumea încă de la începuturi. Cine se consideră ca fiind original, piatră de căpătâi într-un anumit domeniu dovedeşte un adevărat talent pentru un anume soi de ridicol îndreptat neintenţionat – poate – şi necugetat – în mod sigur – către propria lui persoană.

. – . – . – . – . – . – . – . – . – .- . -.Satan.

.

.

.

Mulţumesc stimabilului al-baidaq pentru faptul că a servit ca mediu revelator pentru mine în ce îi priveşte pe cei de la Bohren şi Clubul lor de Scârboşenii.

8 comentarii

Din categoria Schwarzmann Skinski

8 răspunsuri la „Subliminal despre Nimic

  1. Genesis 3:19 (King James Version)
    3:19 In the sweat of thy face shalt thou eat bread, till thou return unto the ground; for out of it wast thou taken: for dust thou art, and unto dust shalt thou return.

  2. Lanternativa

    Eu ma opresc la Apocalipsa…

  3. Maestre, te-ai lenevit sau ai disparut in peisajul din postare?
    Partea din mijloc – il quadro nero.

  4. Francesco,

    Din varii motive blog-ul acesta s-a transformat de mult într-un monument al … lenei? Sau al absenţei, mai bine zis. Nici nu ştiu cum să numesc fenomenul. De fiecare dată când mă pun să scriu ceva îmi dau seama de inutilitatea procesului şi renunţ. Postările care scapă acestei manii inchizitoreşti sunt alea care au şansa de a mă fi nimerit într-un moment de slăbiciune.

    🙂

  5. Lanternativa,

    Prima dată când m-am hotărât că vreau să citesc Biblia, pe la începutul adolescenţei, am început cu Apocalipsa. Abia acum realizez, de vreo doi ani încoace, care au fost implicaţiile şi cât de sugestiv a fost acel gest. La nivelul subconştientului, se pare, mereu am iubit dezintegrările fastuoase, mânia divină, pedeapsa.

  6. Stiu si eu? Nu cred ca este inutil. Think about it…

  7. Pingback: Subliminal despre Nimic | Secolul 21 ~ 21st Century

Lasă un răspuns

