Dumnezeu ascuns în Feroasele Negre

1. Mai mult face un nume bun de cit untdelemnul mirositor, si ziua mortii de cit ziua nasterii.
2. Mai bine sa te duci intr-o casa de jale de cit sa te duci intr-o casa de petrecere; caci acolo iti aduci aminte de sfirsitul oricarui om, si cine traieste, isi pune la inima lucrul acesta.
3. Mai buna este intristarea decit risul; caci prin intristarea fetei inima se face mai buna.
4. Inima inteleptilor este in casa de jale, iar inima celor fara minte este in casa petrecerii.
5. Mai bine sa asculti mustrarea inteleptului de cit sa asculti la cintecul celor fara minte.
Ecclesiastul 7.

10 comentarii

Din categoria Schwarzmann Skinski

10 răspunsuri la „Dumnezeu ascuns în Feroasele Negre

  1. emma

    iar dumnezeu razvane ? ai ?
    uite ce am auzit eu intr-una din zile acestea si mi-a placut tare .. cu toate ca nu este directia mea muzicala stii bine .. dar totusi asta mi s-a parut faina :
    fyoergyn cu song-ul „ernte im herbst „.
    e tare de tot 🙂

    o cauti singur pe iutub da ?

  2. emma

    trebuie sa mentionez ca poti ramane „tare de urechi ” 🙂

  3. Nu pot rămâne tare de urechi. 🙂

    Mulţumesc pentru muzică, e bookmarked. Ştiu că la fel se întâmplă şi cu Crematory – Caroline, aşa că mă încred în sugestiile tale. Încă. 😀

  4. emma

    eeeei.. nu tu ramani tare de urechi ci eu . la grohaielile pe care le asculti poti sa primesti un tinitus minimum 🙂 mie imi zgarie muzicalitatea – doar eu mi-s cu serenadele au nu stii ?

    pe cei de la opeth ii plac nitzica 🙂 pa !

  5. Am să îţi spun un secret cu privire la black metal. 🙂 Eu încerc să îl ascult mereu în şoaptă, dacă pot să spun aşa. Abia atunci iese cu adevărat în evidenţă Ea. El. Noi.

    În ce priveşte Opeth, nici nu mă îndoiesc că nu i-ai putea plăcea. Probabil că nu în interpretarea partiturilor lor infernale ci în balade. Chiar au câteva meritorii. 🙂

  6. emma

    da ..de baladele lor era vorba . cele pe care le-ai postat .. si inca un song de anul trecut a lui portishead care mi-a placut mult 🙂
    in rest ” scena neagra si moarta” nu e de mine 🙂

  7. Emma, azi e Ziua Morţilor! 🙂

    Astăzi ar trebui să te scufunzi în negrul scenei, lăsându-ţi poate doar călcâiul în afara băii de întuneric.

  8. emma

    eu imi las doar un degetzel . ha ! 🙂

    am venit de la lanternativa chiar acum si ti-am citit un comment .. cum asa ? ia spune-mi pe cine iubesti omori si intepi cu acu si restul ?:) tih .. inca un „ucigas” in scena „gotica” :mrgreen:

  9. Emma, netrebnicul de mine nu le prea are cu treburile corasonului. Sunt total desincronizat cu realitatea: când vreau, nu vor; când vor, nu vreau. O horă cam meschină şi în scârbă jucată. 🙂

Lasă un răspuns

