Homo Capitalistus

Există o şansă foarte mare ca eu, pseudoiudeul, să plec în cursul acestui an în Guineea Ecuatorială pentru a munci pe şantierele acelei patrii. Dragul meu tată este aproape de a contracta nişte lucrări pentru relativ fragedul petrostat fapt care m-ar făcea să las instant privirea jos de la cioara de pe gard către vrabia din mână. Şi să plec pentru vreo trei ani, cu eventualele întoarceri ocazionale.

Sunt încercat de un sentiment de extaz şi un presentiment inegalabil. Mă simt ca şi temerarii vremurilor de odinioară. Avanti!

10 comentarii

Din categoria Schwarzmann Skinski

10 răspunsuri la „Homo Capitalistus

  1. Grădinariu

    Wow, aventură! Poate ajung şi eu pe acolo când o să am 20.000 de euro şi o să fac înconjurul lumii pe jos.

  2. Nu-i rau. Dar cu studiile ce faci, ca doar nu exista vreo filiala Spiru Haret in zona subsahariana?

  3. Studiile, cel mai probabil, le voi suspenda… until further notice. 🙂

  4. Grădinariu, planul tău mă duce cu gândul la eroica alergare a lui Forrest Gump. Ar fi chiar excelent, mai ales dacă ar include şi barba. 🙂

  5. Lanternativa

    Super! Sa-mi trimiti, te rog, o vedere de-acolo. Am sa-ti trimit si eu una 🙂

  6. Lanternativa

    P.S. Aici a fost acum vreo trei zile prima ninsoare. Asta referitor la aurora de deasupra 🙂

  7. Lanternativa, îmi iau această promisiune faţă de tine să îţi trimit una când ajung acolo. Detaliile le vom pune în ordine cu altă ocazie, mai aproape de data plecării. 🙂

    P.S. la P.S.: M-am născut iarna; nu sunt altfel decât îndrăgostit de ea. Aşa că nu pot decât să mă bucur pentru estonieni în general şi pentru tine în particular. Nimic nu se compară cu o întindere albă: atât sub linia fină a orizontului, cât şi de-asupra. Un morceau de Paradis. 🙂

  8. Grădinariu

    Auzi, tatăl tău n-are un loc de muncă şi pentru mine? Ca muncitor necalificat sau ceva… Cică la această unică universitate din G. Ecuatorială ar exista şi o facultate numită „Escuela de Estudios Agropecuarios”. 😀 O fi pe sistemul Bologna? :))

  9. Cred că ar fi de preferat să ne înscriem pentru programul de Master acolo. Relansăm plantaţiile de bumbac, poate!

    Doamne iartă-mă.

  10. Grădinariu

    Eu zic mai degrabă să ne luăm doctoratul acolo şi să-i folosim pe negri ca sursă de biodiesel.
    Natură iartă-mă!

Lasă un răspuns

