Raport final

Am isprăvit-o şi cu şcoala.

Doisprezece ani de învăţământ public – în proporţie de 75% inutili. Eu, ca un om total dezinteresat prin însăşi natura mea, îmi însuşesc rolul de a fi măcar în parte vinovat pentru acest eşec. Iar ca o pedeapsă faţă de acest comportament flegmatic din partea mea voi sfârşi într-un campus românesc, cu profesori băştinaşi deprinşi cu obiceiuri băştinaşe, deseori deploarabile.

Însă bunul meu prieten şi coleg de blog [ inactiv, de altfel 😀 ], pe numele lui adevărat Demean-Dumulesc Sebastian, a depăşit prejudecăţile astea şi printr-un exerciţiu de voinţă confirmat ulterior prin binecuvântările Cerului a căpătat trecere în faţa învăţaţilor şi învăţătorilor de dincolo şi a fost acceptat la Vassar College. Să fie în multe ceasuri bune! : D

4 comentarii

Din categoria Schwarzmann Skinski

4 răspunsuri la „Raport final

  1. Felicitari pentru bac-admitere-facultate si fii mai optimist! Demean-Dumulesc Sebastian se va transforma peste ani in DD (pronuntat deedee peste Ocean) dar iti va ramane prieten. Si poate ca va scrie si in blog, cine stie?

  2. Gradinariu

    Doisprezece ani de învăţământ public – în proporţie de 75% inutili.

    25%: ba, tie chiar ti-au folosit la ceva anii astia!!
    (Blogul meu e sters pentru neplata domeniului.)

    • Imi plac tacerile de vara, imi evoca miscarea, spatiul, intalnirea cu oameni diferiti si vizitarea de locuri noi. Scrisul in acelasi loc, asteptarea acelorasi ecouri de la muntele-muntii-pesterile noastre interioare si de la amicii nostrii lehamisiti ne oboseste si ne leaga cu lanturi grele.

      Se incheie un capitol, dar incepe un altul, uneori cu o pagina alba, dar este mereu un va urma.

  3. Francesco, a tăcut blogul ca un mormânt, dar a forfotit realul ca niciodată. Tensiuni peste tensiuni, că aşa e frumos să fie în tinereţe, prietenii legate strâns pe coamele munţilor, Opeth!, iarăşi munţi, munţi, munţi şi eterna frământare: femeia.

Lasă un răspuns

