Rătăcirea lui Iunie

Am în faţa ochilor o oglindă. În oglindă sălăşluieşte o fiinţă grotească care mă priveşte ţintă, imitându-mi fiecare încrâncenare a chipului, fiecare spasm imperceptibil al membrelor. Nuditatea trupului evidenţiază trăsăturile cadavreice şi agresiv-oribile ale vietăţii pe faţa căreia stă pironit un zâmbet larg şi nebun, în forma unei semilune. În stânga portretului viu aerul ia conturul unui triunghiu aşezat cu vârful în jos. Încerc să îmi trec mâna prin el concomitent cu inversul meu. Degetele noastre se ating. Eu, temător, privesc de-a lungul braţului meu. El surâde psihopatic – lucru pe care îl pot vedea încă în ceaţa deconcentrată a orizontului cozii-ochiului. Atingere rece, moartă, plată. Roşeaţa mâinii mele a pierit, buzele devenindu-mi vineţii.

Aud în spatele meu un cor angelic cântând laude lui Dumnezeu. Văd în spatele lui şase spâni acoperiţi cu pelerine negre sâsâind printre dinţii încleştaţi în acelaşi zâmbet sinistru. Vreau să îmi întorc privirea în direcţia opusă tabloului infernal, să pot căpăta pacea îngerilor dar mi-e teamă că făcând asta va gravita întregul Univers în aceaşi direcţie şi voi sfârşi prin a asculta venindu-mi tot din spate vagile laude în timp ce înaintea mea cei şase vor continuă să mă privească pe sub arcadele sprâncenelor.

2 comentarii

Din categoria Schwarzmann Skinski

2 răspunsuri la „Rătăcirea lui Iunie

  1. „Non ti curar di lor ma guarda e passa”.

    Dante, Divina Commedia.

  2. Francesco, eşti singur călător prin deşertul ăsta cybernetic al pseudo-Iudeei! 🙂 Mulţumesc pentru citat.

Lasă un răspuns

