Schwarzmann şi cei 19 ani de rătăcire prin Pustia Sinaiului

În douăzeci şi cinci Ianuarie, o mie nouă sute nouă zeci, Răzvan se naşte. Doctorul respectând rutina îl pălmuieşte peste fese ca să îi surprindă reacţiile. Îi dă nota cifrei Diavolului din cauza absurdelor ieşiri ale pruncului. Cum adică să vorbească atât de urât şi revoltat din chiar prima sa zi de viaţă? Iar eu mă întreb acum: cum adică să nu vorbesc aşa? M-am născut în păcatul tatălui meu Adam şi a mamei mele Eva, cu gura îmbâcsită încă de mirosul fructului putrezit. Eu l-am trimis în aia mă-sii şi el a crezut că e de rău… când ‘colo pentru mine nu exista altă urare mai bună în acel moment, vizualizând retrospectiv adăpostul pântecelui mamei, unde şedeam departe de vitregiile lumii în tihnă meditativă, într-un soi de ascetism sublim în care mă încredeam pe deplin într-o fiinţă pe care n-o cunoşteam decât speculativ şi în parte, atâta cât îmi permitea lumina opacă care pătrundea prin epiderma ei. Dar fiindcă m-am încrezut pe deplin în lucrurile nevăzute şi necunoscute şi pentru că mi-am făcut curaj într-o bună zi atât de mult încât să păşesc înspre lumină, cu atât mai mare mi-a fost răsplata. Acela a fost momentul când Răzvan, omul negru, s-a făcut cunoscut lumii pentru întâia oară. Iar de atunci… après moi, le déluge!

P.S: un lucru frumos vreau să împărtăşesc cu voi cu această ocazie – se pare că nu toţi oamenii au înnebunit sub influenţa virusului postusmodernicus. Prin intermediul lui Bogdan Duca, aş vrea să vă prezint o declaraţie cum se cuvine a primului ministru Australian. Voila!

18 comentarii

Din categoria Schwarzmann Skinski

18 răspunsuri la „Schwarzmann şi cei 19 ani de rătăcire prin Pustia Sinaiului

  1. Phosphoros

    Sa ne traiesti! La multi ani 🙂

  2. emma

    LA MULTI ANIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII DRAGA RAZVANICUS 😆 😆 😆 😆

    aaaaaaaaaaaahhhh… nu am fost la tine de mult , adicatelea de doua zilette …. stai ca ma duc fuga-fuga pe iutub sa caut o melodetta seip pentru tine …. tralalalalalalalalaaaaaaaa 😀 😀 😀

    vin-napoi gleich 😆

  3. emma

    sper sa-ti plaaaaaca 😆

    mie imi place muuuult mega aptsolut cool . uaci … au benocleaza si ecuteaza :

    te puuuuuuupic :

    http://www.youtube.com/watch?v=be0j4PbrQOI

  4. Vă foarte mulţumesc pentru urări! 🙂

    Cât despre melodie, citez: „This video is not available in your country.” Politică youtubiană de doi şfanţi!

  5. emma

    nu-i bai moncher . stiu ca nu ti-ar fi placut !
    (doream sa-ti pun ceva de opeth dar m-am razgandit ca doar iti sunt oricum preferati )

    oricum, erau u2 feat. mary j. blige cu ONE o cover versiune. naja … ea urla cam tare dar song-ul mi-a placut ( si e-ghitaristul cu cipilica pe cap ) !
    vezi , daca nu, iti cand eu ceva …. 😆

  6. Opeth cu U2 şi Mary J. Blige? La inaugurarea lui Obama? 😀 Weeee! 😛

    Cânţi la mulţi ani în nemţeşte?

  7. emma

    cant si in nemtzisme, si altfel … 😆 da` dupa ce ma las sedusa de irezistibilu bacchus 😆 😆 😆

    heeeeh … ie tiu brutus …cu obama ? 😈 huuuo :mrgreen:

  8. Dacă acel huuuo e pentru obama, mă alătur ţie! 🙂 Dacă nu, ups!

  9. emma

    eh… pentru cei noshpe anisori ai tai , esti un adevarat maestru intr-ale diplomatziei 😆 si o stiu deja de „mai an” …de la faza cu „monegassen” iti remeberezi , nezpa ? 🙄

    hihi…haha … arghhhh 😀

  10. Maestru într-ale diplomaţiei, dar şi asta cu un preţ! Iar acel preţ e memoria pe termen lung. Deci ce fază? 🙂

  11. emma

    e faza ? carevasazica vrei sa-mi creezi oarecare complexe de inferioritate ? nu-ti indic ! curios : chiar ma gandeam , ba nu …( flirtam cu frivolitate orecum vulgara ) ca mi-as fi un bucata domnita dejteapta … naja … si restul , ei bine,de chocolate & frisca :opps: allora signore 😆

  12. Domniţă deşteaptă? Cum adică?! 😛

  13. emma

    pai, cum asa cumadica ? 😎 😯 🙄 😮

  14. Ţi-am mai zis feliz cumpleanos o dată, nu? Aşa repede ha pasado el tiempo, mă?

  15. Emma, nu ştiu, întrebam şi eu! 🙂

  16. Grădinariu, cred că în Mai se fac doi ani de când te citesc! Cam pe atunci se stinsese Ratio Vult, aşa e?

  17. 88

    [mesaj vulgar editat de către Schwarzmann Skinski]

Lasă un răspuns

