4 septembrie 2008

Astăzi s-a întâmplat un lucru sublim. Nu-i aşa?

14 comentarii

Din categoria Kantenicht Kuntz, Schwarzmann Skinski

14 răspunsuri la „4 septembrie 2008

  1. Mai azi decat acest azi, s-a mai intamplat un lucru sublim: a cazut Ierusalimul…

    Dacă vrei sa vizitezi:

    http://lanternativa.wordpress.com/

    Cu respect!

  2. Azi s-a intamplat un lucru mai putin sublim: au trecut doua luni de cand n-ai mai scris nimic.

  3. emma

    tjaaaa … fara mine blogul asta e null 🙂 si ….
    tja … cu mine in schimb a oferit doar o platforma de denigrare . adica de refulare a ingretzaseniilor trupei alde „ardeleni” !
    a , stiu , eu am fost cea care a „murdarit” platforma aiasta!na! 😎 oricum ! acum este oarecum … indiferent 😈

    l-am vazut azi pe radu iliescuovici 😎 in splendoarea-i pe bookblog ! adicatelea in pozeta 🙄 si surplusul de informatii academicienoase pe care le oferea cu largetze ! 😮 stii doar , el tine neaparat sa explice cat este de tistash studios 🙄
    stii , vaaaai , duoamne ! sa pretinzi adica sa te pretinzi ontelectual si sa n-ai corason si caracter :mrgreen: gott ! nu vuuuuoi… sa am de-a face cu asemenea animale salbatice 😦 precum HIENELE ! ticalosii 😦

    te pa falsche… jewisch… 🙂

  4. emma

    oooo… deci sunt moderata ? 🙄 naia… 😎

  5. emma

    aaa… si dulceata aia mica , obrasnica si infumurata de horia c. este fosforelu` ? 🙄 duoamne , e de luat acasa 😆

    dar tu care este moncher ? 😯

    sa nu imi spui ca esti suparat pe mine . ca nu imi intelegi provacarile si rautatile ? 😮

    paaa …

  6. Phosphoros

    Eu ti-am zis, ma cherie, ca m-ai dori 😀

  7. emma

    cam este dragul meu . mai ales acum cand ai primit contur si un nume frumos 😀 nu stiu exact ce as putea incepe cu tine dar lasam sa fie totul invaluit in mister 😆

  8. Maestre Skinski, te rugam sa tii cont de rugamintile celor care iti admira postarile si tactul si sa-ti reiei activitatea.
    Cu stima.

  9. Am luat aminte, Francesco. Pe curând, sper.

  10. Emma, always glad to see you around. 😀

  11. Grădinariu, trei e cifră magică! 🙂

  12. emma

    ahaaa…dann, uaci un pic de : griz-gruz ; rips-raps ; plim-plem ; bling-blang 😯

    http://www.youtube.com/watch?v=Sz-eRxghB5Y :mrgreen:

    🙄 …. absence makes the heart grow fonder my dear razvan 😆

  13. ^Emma, să ştii că aşa e!

    Oricum, mulţumesc de melodie. E primul meu contact cu Crematory, cu toate că auzisem de ei înainte foarte mult.

  14. lanternativa

    Ah, Crematory… Una dintre primele mele iubiri. Imi permit:

Lasă un răspuns

